marți, 14 decembrie 2010

Madi...

Cea care imi este mereu alaturi.
Filozoafa mea:x
Tu ma intelegi mai bine ca oricine.
Tu stii mereu ce simt si pentru cine simt.
Fara ca eu sa iti zic.
Dai cele mai bune sfaturi din lume.
M-ai invatat ca orgoliul nu ajuta la nimic.
M-ai invatat sa nu imi pese de orice prost care nu ma merita.
M-ai invatat sa rad atunci cand imi vine sa plang.
M-ai invatat sa fiu matura cand trebuie.
Dar sa nu uit sa mai fiu si copil.
Am trecut prin atatea impreuna.
Am vorbit atatea chestii.
Ne-am impartasit cele mai ascunse ganduri.
Cele mai speciale sentimente.
Mi-ai fost alaturi.
Ti-am fost alaturi.
La bine si la greu.
Atatea nopti de vara pierdute pe strada.
Atatea nebunii.
Atatea fericiri.
Atatea obstacole depasite.
Astea...si multe altele.
Si vor mai fi.
Si inca multe.
Te iubesc <3

5 comentarii:

  1. frumoase poezie pentru prietenie! Sunt convinsa ca prietenii tai sunt foarte norocosi sa te aiba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Rosaline,doar "unii" se simt norocosi... :|

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat.ar tb sa se simta toti asa, pt ca meriti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult:*...cred ca si prietenii tai sunt madri ca sa te aiba...dupa cum vb esti o prietena adevarata:x >:D<...lasa-mi si mie id-ul tau te rog..am putea deveni f bune prietene:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere