luni, 26 septembrie 2011

Ce mai seara . . .

Multe nopti de insomnie...
Inca incerc sa rezist impotriva indoielii.
Ma vegheaza singuratatea.
Mi-e rau de lumea asta si de oameni.
M-am saturat sa ma mint singura,sa-mi spun ca totul e bine.
Ca el e langa mine acum.
Defapt n-a fost niciodata asa.
Lui nu-i pasa ,nu e langa mine cand am cea mai mare nevoie de el.
Am supravietuit de prea multe ori,
Mi-am inceput viata iarasi si iarasi.
Si pana la urma ...
NIMIC.




P.S.: Imi aduc aminte ca sufletul mi-a fost atins de tine,si-s atat de singura pe apele ce se evapora,doar eu cu Toamna.
Cam atat mi-a mai ramas . . .

9 comentarii:

  1. Să crezi mereu în tine, să crezi în steaua ta,
    Să îţi forţezi destinul, cadouri nu accepta,
    Fiindcă ţi se va cere chiar mâine însutit
    Şi nimeni nu te iartă în viaţă de-ai greşit!

    RăspundețiȘtergere
  2. scrii frumos.
    desii e o postare mai trista,probabil sunt gandurile,sentimentele tale,asa ca trebuie respectate.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ionelmuscalu: O sa incerc sa cred mai mult in mine!
    @Denisaaa: Asa e!

    RăspundețiȘtergere
  4. incearca sa primesti singuratatea doar atunci cand e necesara, nu ea este mereu cu tine, tu o cauti.stiu ca vei supravietui in continuare, te iubesc puiule.

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=LqWI0v_QS7o

    RăspundețiȘtergere